Lider jest tylko jeden

Miło nam donieść, że w ostatnim numerze branżowego pisma „Wiadomości Turystycznych”, w materiale poświęconym enoturystyce, firma Wine Service została dostrzeżona jako niekwestionowany lider w tej branży.

A zaufanie jakim darzą nas goście prowadzonych przez nas wyjazdów pozwala na to, by nadal kontynuować naszą turystyczno-edukacyjną działalność. Poniżej fragmenty artykułu Anny Oporskiej:

Lider jest jeden
(…)
W Polsce dominującą rolę po stronie podaży mają importerzy i sprzedawcy wina, kluby i stowarzyszenia miłośników trunku (np. Polski Instytut Winorośli i Wina, Stowarzyszenie Winiarzy i Miodosytników Polskich), a dopiero w dalszej kolejności wciąż nieliczni touroperatorzy. Prawie w ogóle wycieczki winiarskie nie pojawiają się w ofertach biur zajmujących się klasyczną turystyką wypoczynkową.
W większości przypadków w rolę organizatora wcielają się specjaliści w dziedzinie wiedzy o winie (sommelierzy) i producenci, czyli znawcy tematu. Potentatem na rynku ekoturystyki w Polsce jest biuro Wine-Service, wchodzące w skład grupy Dom Wina. W 2011 roku, jak podał Wojciech Giebuta, dyrektor operacyjny Wine-Service, z biurem wyjechało ok. 500 osób.
(…)
Mimo, że podstawą turystyki winiarskiej są specjalnie organizowane, komentowane degustacje, to należy mieć świadomość, iż enoturysta to klient wymagający, który nie zadowoli się samą prezentacją wina z wyuczonym na pamięć komentarzem. – Zawsze staramy się, żeby w trakcie zwiedzania był obecny właściciel winnicy, producent bądź miejscowy enolog, tak by turyści mieli szansę poznać proces produkcji etc. Często zamawiamy dla gości obiady w winnicach, które odwiedzamy. Kładziemy duży nacisk na posiłki i ich wysoką jakość. Jest to niezwykle ważny aspekt ekoturystyki – mówi Giebuta. Łączenie turystyki winiarskiej z kulinarną jest coraz częstszą praktyką.
(…)
Liczy się jakość
Wycieczka enoturystyczna musi zawierać usługi najwyższej jakości. – Oferta jest przygotowywana z myślą o konkretnym kliencie, poszukującym czegoś więcej niż zwykły wyjazd wypoczynkowy. Klient oczekuje usługi na najwyższym poziomie, łącznie z wyżywieniem oraz całą obsługą. Jednocześnie turystyka winiarska nie jest skierowana tylko do koneserów, ale do każdego, kto lubi dobre jedzenie i winonapój uzyskiwany na drodze całkowitej lub częściowej fer... (...) – mówi Wojciech Giebuta.