Wino także na targach WorldFood Warsaw

Na przestrzeni ostatnich lat handel winami przez Internet osiągnął wzrost z 1 do 5%. To bardzo wygodne rozwiązanie dla osób, które konsumują winonapój uzyskiwany na drodze całkowitej lub częściowej fer... (...) oraz posiadają piwnice na wina.

Wg badań Agencji Badań Rynku i Opinii SW Research, aż jedna piąta badanych wskazała, że wino to ich ulubiony napój alkoholowy. Fanów wina wyróżnia fakt, że wolny czas spędzają częściej na poznawaniu literatury. Piwosze, których wciąż w Polsce jest najwięcej, swój wolny czas chętnie spędzają przed telewizorem.

Wino z internetu
Liczba Polaków, którzy kupują produkty spożywcze w tym alkohole przez Internet zwiększa się coraz szybciej. Wartość rynku e-commerce na koniec 2016 r. sięgnęła 36 mld PLN. Prognozy na 2017 r. są jeszcze lepsze bo wartość rynku przekroczy 40 mld PLN. Na przestrzeni ostatnich lat handel winami przez Internet osiągnął wzrost z 1 do 5%. To bardzo wygodne rozwiązanie dla osób, które konsumują wino oraz posiadają piwnice na wina. Warto podkreślić, że konsumenci coraz częściej mogą kupić unikalne wina w sieciach, których oferta jest z roku na rok bogatsza. Coraz większa rzesza Polaków jest zainteresowana konsumpcją wina. Zmieniła się również kultura picia, coraz częściej odwiedzamy restauracje, gdzie wybieramy i smakujemy wina. Świadomość polskiego konsumenta jest na coraz wyższym poziomie, zwłaszcza jeżeli chodzi o dobór szczepów i regionów. Odkrywamy już nie tylko wina zagraniczne ale stajemy się miłośnikami win rodzimych.

Targowe nowości
Na co można liczyć w tym roku?

„Przygotowaliśmy wiele ciekawostek oraz innowacji zarówno dla wystawców, jak i zwiedzających, które gwarantują, że tegoroczna edycja będzie jeszcze ciekawsza. Firmy, prezentujące swoje produkty w sektorze Wine&Spirits, mogą liczyć przede wszystkim na spotkania z właściwie dobranymi grupami odbiorców. Wśród nich znajdą się osoby decydujące o zakupie alkoholi z punktów sprzedaży takich jak: sklepy specjalistyczne, sieci sklepów i supermarketów, przedstawiciele branży HoReCa, importerzy, dystrybutorzy. Dla wygody wystawców biorących udział w targach przygotowany zostanie serwis kieliszkowy. Firmy będą mogły nawiązać liczne kontakty biznesowe i wymienić się doświadczeniami z przedstawicielami sektora alkoholowego z całego świata – informuje Agnieszka Szpaderska, manager Międzynarodowych Targów Żywności i Napojów WorldFood Warsaw.


Dla wszystkich zainteresowanych branżą winiarską odbędą się  szkolenia wprowadzające
w świat win. Organizatorzy zapraszają do podróży przez regiony, odmiany, rodzaje, roczniki
i style. Pozwoli to zainteresowanym dowiedzieć się, jak rozpoznawać wina z różnych regionów, jak dobierać poszczególne rodzaje win do odpowiednich potraw, a także jak ułożyć kartę win.

Zwiedzający będą mieli okazję do zapoznania się z szeroką ofertą alkoholi z całego świata oraz poszerzenia wiedzy o winie połączone z degustacją napojów z różnych regionów, to gratka dla każdego, nie tylko dla osób mających styczność z racji swojej profesji, ale także dla miłośników, znawców czy koneserów z branży.

Do zobaczenia w dniach 11-13 kwietnia na Międzynarodowych Targach Żywności i Napojów WorldFood Warsaw.

Rejestracja odwiedzjących: www.worldfood.pl/Rejestracja-on-line