Restauracyjny marketing na Eurogastro

XVII Międzynarodowe Targi Gastronomiczne EuroGastro rozpoczną się 20 maraca 2013. W programie m.in. szkolenia i pokazy.

 

Restauracyjny marketing mix
XVII Międzynarodowe Targi Gastronomiczne EuroGastro rozpoczną się 20 maraca 2013. W programie m.in. szkolenia i pokazy.
W trakcie pierwszych dwóch dni Targów odwiedzający będą mogli wziąć udział w warsztatach
prowadzonych przez specjalistów z branży, a także wysłuchać porad i skorzystać z doświadczenia
autorytetów kulinarnych. Na konferencji pt. „Aranżuj, gotuj, zarabiaj, czyli jak z sukcesem wykreować restaurację…”organizowanej przez Food Service Magazyn HoReCa omówiona zostanie tematyka dotycząca tworzenia marketingowej i kulinarnej wizji lokalu. Swoim doświadczeniem podzielą się goście specjalni:  Marta Gessler – założycielka „Qchni Artystycznej” (sukces marketingowy w kategorii „Autorytet
kulinarny”), Justyna Kosmala z „Charlotte chleb – wino” (sukces marketingowy w kategorii „Trendsetter”)
oraz Justyna Zdunek z ”Metamorfozy” (sukces marketingowy w kategorii „Regionalizm”).
Naukowe spojrzenie
Specjalistki z Katedry Organizacji i Ekonomiki Konsumpcji SGGW w ramach seminarium „Wybrane
aspekty strategii marketingowej lokalu gastronomicznego” poprowadzą trzy spotkania poświęcone
wyróżnieniu oferty lokalu na tle konkurencji. W trakcie wykładów pt. „Główne trendy w ofercie
kulinarnej gastronomii: Jak wyróżnić się na tle konkurencji”, „Kreacja marek w gastronomii” oraz
„Innowacyjne formy promocji w gastronomii” przybliżą słuchaczom tematykę najnowszych trendów
kulinarnych, a także najskuteczniejsze strategie stosowane przy tworzeniu identyfikacji marek w
gastronomii. Uzupełnieniem seminarium SGGW będą jeszcze dwie prezentacje: „Usługi gastronomiczne w zaspokajaniu potrzeb żywieniowych współczesnego turysty” oraz „Zarządzanie rotacją stolików w
lokalu gastronomicznym”.
Warsztaty pt. „Jak umiejętnie przygotować kalendarz promocji restauracji”, które zostaną
poprowadzone przez ekspertów z firmy AF Media, właściciela Serwisu Gdziezjesc.info®, na przykładach
wskażą jak mogą wyglądać cele marketingowe. Uczestnicy szkolenia pod okiem specjalistów przygotują wstępny kalendarz promocji swojej restauracji.
Warunki uczestnictwa i więcej informacji o warsztatach:
1. Warsztaty Food Service:
http://www.eurogastro.com.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=172&Itemid=641&lang=pl
2. Warsztaty SGGW:
http://www.eurogastro.com.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=171&Itemid=640&lang=pl
3. Warsztaty AF Media, Gdziezjesc,info®
http://www.eurogastro.com.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=168&Itemid=639&lang=pl
Szkolenia odbędą się na terenie Targów EuroGastro, na które obowiązuje oddzielna rejestracja. Można jej
dokonać na miejscu lub on-line na www.eurogastro.com.pl/rejestracja.

Odwiedzający będą mogli wziąć udział w warsztatach prowadzonych przez specjalistów z branży, a także wysłuchać porad i skorzystać z doświadczenia autorytetów kulinarnych.

Na konferencji pt. „Aranżuj, gotuj, zarabiaj, czyli jak z sukcesem wykreować restaurację…”organizowanej przez Food Service Magazyn HoReCa omówiona zostanie tematyka dotycząca tworzenia marketingowej i kulinarnej wizji lokalu. Swoim doświadczeniem podzielą się goście specjalni:  Marta Gessler – założycielka „Qchni Artystycznej” (sukces marketingowy w kategorii „Autorytetkulinarny”), Justyna Kosmala z „Charlotte chleb – wino” (sukces marketingowy w kategorii „Trendsetter”)oraz Justyna Zdunek z ”Metamorfozy” (sukces marketingowy w kategorii „Regionalizm”).

Specjalistki z Katedry Organizacji i Ekonomiki Konsumpcji SGGW w ramach seminarium „Wybrane aspekty strategii marketingowej lokalu gastronomicznego” poprowadzą trzy spotkania poświęconewyróżnieniu oferty lokalu na tle konkurencji. W trakcie wykładów pt. „Główne trendy w oferciekulinarnej gastronomii: Jak wyróżnić się na tle konkurencji”, „Kreacja marek w gastronomii” oraz„Innowacyjne formy promocji w gastronomii” przybliżą słuchaczom tematykę najnowszych trendów kulinarnych, a także najskuteczniejsze strategie stosowane przy tworzeniu identyfikacji marek w gastronomii. Uzupełnieniem seminarium SGGW będą jeszcze dwie prezentacje: „Usługi gastronomiczne w zaspokajaniu potrzeb żywieniowych współczesnego turysty” oraz „Zarządzanie rotacją stolików wlokalu gastronomicznym”.

Warsztaty pt. „Jak umiejętnie przygotować kalendarz promocji restauracji”, które zostaną poprowadzone przez ekspertów z firmy AF Media, właściciela Serwisu Gdziezjesc.info®, na przykładach wskażą, jak mogą wyglądać cele marketingowe. Uczestnicy szkolenia pod okiem specjalistów przygotują wstępny kalendarz promocji swojej restauracji.

Warunki uczestnictwa i więcej informacji o warsztatach:

Warsztaty Food Service

Warsztaty SGGW:

Warsztaty AF Media,

Szkolenia odbędą się na terenie Targów EuroGastro, na które obowiązuje oddzielna rejestracja. Można jej dokonać na miejscu lub on-line.

Magazyn “Czas Wina” jest patronem medialnym Targów.